Fredag it is.

Töligt snabbt veckorna går. Nyss var det måndag, och nu är det fredag. Men det är väl gött.

Skulle varit barnvakt en sväng med jag tog mig verkligen inte upp imorse. Inte ens klockan 11.30 var jag redo för att stiga upp. Utan det blev 11:59 exakt. Jävligt dåligt. Hatar att vakna så sent då det känns som att man missat halva dagen. Skitliv. Får ta och ändra på det.. en ska ju börja jobba snart förhoppningsvis?!

Ikväll skulle jag velat höra Lars Winnerbäck en sväng.. får se om det ens blir av. Men jag ska till Ankan ikväll en sväng, iaf. En polare till mig och Möller ska spela där ikväll med sitt band, så då äre klart man ska va där och stötta! Tror det kommer gå skitbra, faktiskt.. en har ju sett på youtube?

Nu ska jag äta frukost innan jag blir undernärd.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!