Fin fredag.

Ja, här sitter jag i mitt flickrum... lyssnades på Michael Jackson och lite World of Warcraft på det. Luktar jävligt konstigt gör jag också. Kan inte avgöra om det är äckligt eller gott i mina näsborrar. Sjukt jobbigt. Såatteh.

Har varit på stan idag. Fick hålla ett stycke Fredrik sällskap i tre timmar, för han skulle leta efter skor. Blev aldrig trött. Inget dög heller, tydligen. Spenderade också den sista timmen hos Teknikmagasinet. Det var görroligt. Bästa dagen på länge... ho, ho.

Och ikväll spenderades kvällen hemma hos Möller. Jag, Hanna och Möller gjorde scones och såg på en skitdålig film a.k.a Ghost Writer. Det gör på riktigt ont i hjärtat på mig när Kim Catrall(=Samantha Jones i SATC) får spela i en sån film. Hon kunde ju lätt fått va med i en bättre film, tycker man...

Aja. Ska sluta grina och göra det jag gör bäst istället - Lukta konstigt, ta en snus och bara dö.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!