En riktigt fin helg.

Haha, okej... denna helg har varit riktigt jävla apbra, trots att det har varit lite too much drama för mig. Men det är lugnt. Jag är stenhård tydligen, så det löste sig. Haha, men nu vet jag vem jag inte ska umgås med mer iallafall.

Men i fredags så hade jag, Simon och Stina A myskväll med Sagan Om Ringen. När filmen var slut åkte Simon hem och jag och Stina var sugna på att se Sagan om de två Tornen, men den hade Stina's bror lånat ut. Efter mycket tjat på facebook så fick vi låna den av Möller's kusin Sofia. Så jag cyklade dit vid 01.30 och hämtade filmen. Tur att hon hade svårt att sova så man hann att hämta den. Dock råkade jag somna efter halva filmens gång men det gör inget.

Lördag, då. Var inte hemma försen 16.00. Då käkade jag lite snabbt hemma och gjorde mig redo för utgång. Blev lagom go av vinet och drog till Koriander med fint folk! Där unnade jag mig en rosa pantern, sen bjöd Fredrik IGEN även om man säger tvärnej. Tror han är utvecklingsstörd eftersom han inte vet vad Nej betyder. Fast han är ju görsnäll också, iofs.

Jag och Fredrik traskar hem till Möller och lägger oss i soffan för lite punköl, gitarrspelning och kolla på youtube. Jag minns inte riktigt vad det var vi kollade på @ Youtube, men det var säkert bra. Vi var vakna fram till 10 på morgonen, sen somnade jag i två timmar innan jag plockade undan lite hos Möller. Åkte och jobbade runt 17.00. Bra söndag!

Idag ska jag besöka Communicare och gå på stan helt själv. Måste köpa nya leggins, tröjor, smycken, smink och massa skit från apoteket. Sånt som hjälper mot gonorré, herpes, kondylom och andra saker. Nej, skämt åsido... däremot behöver jag hudkräm för mitt ansikte. Blir ju så jävla törr lätt.

Nu höll jag käften!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!