Eclipse. <3

Då är man ännu en gång nykär. Det känns helt fantastiskt!

Edward Cullen gör mig aldrig besviken i de nya twilightfilmerna. Han blir ju bara snyggare och snyggare.. och snyggare. Damn, alltså. Jag önskar att det fanns sånadär vampyrer på riktigt. Och jag förstår Bella helt klart varför hon väljer att bli vampyr och säga hejdå till alla sina nära och kära. DAAAAAMN va snygg Edward är!! Så alltså JA, filmen Eclipse gjorde mig INTE besviken. Jag tror fan att den filmen var den bästa. Ser fram emot den sista filmen som kommer ut 2011.

Idag ska jag till CommuniCare och ta en kaffe med Simon. Sen lite senare ska jag hem till Möller för att kolla på HippHipp säsong 2! :D




GALET SNYGG OKAAAAAJ.....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


therese

Det kommer två filmer till ;) En 2012 också. Dom ska göra som med Harry potter att dela upp sista boken till två filmer istället för en :)

2010-08-09 | 14:42:30
http://thereseskold.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!