YES YES FUCKING YES!

JORASÅATTEH!

Team Rongedal gick vidare. Och Simon, du var helt fantastisk i tv-rutan! Är så stolt som bara en pluffs kan bli! Hoppas alla kända dragqueens såg dig ikväll och kände att du saknades i deras umgänge. Sen när ni körde J5 - I want you back.... GAAAAH!! Det var asbra! Ni var asbra!!!! Röstade 10 ggr gjorde jag. Sen får vi faktiskt ta & tacka alla som röstade från MJJ.se! Jävligt bra! TACK FÖR ERAT STÖD!

Efter Körslaget fick jag däng av brorsan i FIFA 10 på Xbox360 också. Gött.

Nu när jag väl kommit hem har jag käkat lite mer potatisgratäng och chillat. Har även läst mina gamla bloggar litegrann.. jävligt töligt att jag inte är lika rolig längre. Man märker ju hur man utvecklas och blir mognare. Det jag läste på mina bloggar var inte jag, liksom. Vem fan var den där 16åriga StinaBerit? Jises.

Imorrn är det arbeit som gäller. Sen upp till KRP om Zarah hade tid. Blev ju inget idag :(

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!