Breaking news!!!!!

Jag hade skrivit världens längsta inlägg om vänskap, men när jag precis var färdig så kände jag att.. nej. Vill inte ta upp det. Jag kan iaf tillägga att Gabby kommer aldrig någonsin mer nämnas i den här bloggen, eller någon annanstans heller för den delen.. Hon slängde iväg 3 års vänskap i måndags, det är en stor anledning till varför jag inte bloggade igår. Var för arg och besviken hela dagen.

Skitsamma. Nya tider. Let the good times fucking roll. Idag ska jag kötta danspass på friskis tror jag. Har inga pengar än så länge, men sånt löser sig... är sugen på det iaf. Och innan danspasset så ska jag spana in Team Rongedal på Sandgrundsudden. Ska bli roligt! Så jävla töligt att det är sånthär skitväder bara.. Regn och molnigt.

Längtar som en röv till fredag också! Marcus har bestämt att vi ska laga mat då och kolla på Paranormal Activity. En såndär.. myskväll tror jag det kallas. Frågan är vadfan man ska laga för mat.. Tacos och potatisgratäng är iaf uteslutet. Men kom gärna med tips!

AJA, nu vet ni!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Issa

Hörredu.. När får man se hela tattoon?!

2010-04-21 | 15:10:43




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!