Städdag och tvättdag.

Wzup!

Jag har lite & göra idag. Ska storstäda denna lilla 3a och tvätta. Dessvärre har jag bara kommit igång med tvättandet.... it sucks. Jag gillar inte att städa längre. Inte ens MJ's musik hjälper mig att få lite energi till det. NÅT ÄR LURT!! GAH!!! Jälla skit, alltså.

Ikväll blir det chill. Stannar hemma. Pillra på datorn och ta en snus. Kanske unne mig go mat som mamma & pappa ska tillaga. Sounds good, ey? Eller så kanske jag drar till Tolvan sen för att spana in Inferior och Bermuda när dom spelar. KANSKE ba'.

Nu ska jag börja städa lite.. Jackson 5 - Rockin' Robin började spelas nu. Den blir man ju hög utav på riktigt. Flummigaste låten of all time. Visste väl att MJ's musik inte skulle svika mig. CAN I GET AN AMEN ON THAT?!?!


KÖTTA!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!