För att få det överstökat..

Blev ingen A Walk To Remember. Fastnade framför datorn som vanligt, istället.

Jag & Sandra satt & diskuterade flitigt om Murray och hans rättegång som inträffar den 5 April. Nu har vi kommit fram till att rättegången, då Murray ska dömas för dråp eller mord, inte sker just den dagen. Den 5 April kommer de bara ta upp fler bevis och grejer.. Det kommer dröja ett helt år innan han döms sägs det. All denna jävla väntan. Visst att det handlar om MJ, världens största entertainer, men han var också en farsa/son/bror/vän. Jag tycker synd om hans barn, familj och hans närstående som måste få vänta och vänta!

Och folk tycker att det är konstigt att jag helt plötsligt blivit så engagerad i detta. Dom får jättegärna kalla mig fjortis och allt de där, som blivit ett fan av Michael Jackson efter hans bortgång. Men jag skäms iaf inte över det. Jag står för det. Visst har jag alltid tyckt om hans musik, men jag ångrar att jag inte lärde mig att förstå han som person. Alla rykten och såntdär.. när man får höra vad han har att säga i intervjuer får man en helt annan uppfattning om han. Så för att få ett slut på det där tjatet om att jag är en fjortis som uppskattar honom efter hans död.. snälla. Låt mig få ha mina åsikter, låt mig få lyssna sönder på honom, låt mig få uppskatta honom.. det spelar ingen roll om att jag blev engagerad innan eller efter hans död - Man ska uppskatta! Vet att jag tjatar om det, men jag är helt hundra på att det finns dom som snackar bakom ryggen och tycker att jag är löjlig angående detta. Are we clear? Good.

Borde egentligen sova eftersom jag ska upp om 5 timmar. Så nu bär det.


It's you and me, partner.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!