Trött som ett as? Check.

HEYHEEEY!

Herremingud, vilken jävla dag det var igår! Och allt blev jobbigare eftersom mamma hade glömt att ge cykelnyckeln till mig, så jag var tvungen att gå. (Måste verkligen börja promenera oftare, känner jag.) Iaf, jag skulle ta mig in till stan för att se Simon och dom andra i Team Rongedal sjunga på sandgrundsudden! Dom var jättebra, lite synd att det regnade bara... + att det var skitkallt.

Efter att ha kollat på Simon drog jag hem till Möller för att käka äggröra, dricka vatten & ladda inför ett danspass på friskis. Träffade även Viktoria S där, så vi tog sällskap hem sen efter dansen. :)

Idag har jag köttat tvätt som fan. Är cptrött nu efter att ha ätit också.. det blev ugnstekt falukorv och mos. Ingen dret, vill jag lova. Men fasiken va trött man blir av mat.. helt sjukt. Det är som sömnpiller. Men måste stanna vaken för Ida ska köra livestream ikväll! Och så äre ju Jackson Family 22.40!

Imorrn blir det myskväll med Marcus! ♥ :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!