Påskafton today, hell yeah.

TjippTjipp och välkomna till dagens inlägg.

Sitter & bloggar direkt från vardagsrummet. Min systerdotter leder med 210 - 0 mot alla andra. I söthetsskalan dvs. Vaknade 11.44 av att hon och pappa kom in i mitt flickrum. Då hade hon klätt ut sig till en påskkärring, och det var ett bland det sötaste jag någonsin sett! Huckle och fräknar. Haha!

Ska alldeles strax trycka i mig påskmat. Är vrålhungrig. Har endast fått i mig ett glas öl och smågodis. Bra frukost.

Sen ska jag iväg till Kronoparken. Hänga med Zarah & Micke och Marcus. Sen va hemma hos Marcus. Riktigt bra påskafton! Nyktert som fan. Men nästa helg köttar jag hemma hos Cazzie som fyller 20 år. Hollywood-tema. Funderar på att klä ut mig till Angelina Jolie tror jag. Vi är ju rätt lika. Kroppmässigt alltså.

Nu är jag tvungen att lägga ifrån mig datorn sa Lena, annars blir det ett jävla liv...

Glad Påsk, på er!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


cass

Eh ja för de ska du fanimej göra :D

2010-04-05 | 20:40:03
http://cassiies.wordpress.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!