Palla denna dag? Nej.

Hektisk dag, eller?!

Börjar med att gå upp 10.30 för att bli normalsnygg och käka lite frukost. Sen 11.30 möter jag Lollo & drar in till stan. Där shoppade hon smågrejer till sin lägenhet och jag drog till AMS för att få min jobbgaranti-lapp påskriven, samt hälsade på barnmorskan. Fick östrogen-fria p-piller. Litte gött! Nu kan en ju ha samlag när och hur mycket en vill! Fast för mig äre väl skitsamma eftersom det inte är nån som vill ligga med mig ändå...

Efter en vända på stan så var det dags att dra hem till Lollo och påbörja flyttningen. Har aldrig blivit så svett p.ga flyttning tror jag. Det roliga var ju att vi gick ju till den nya lägenheten från Lollos gamla, eftersom de är typ grannar. Och båda lägenheterna ligger högst upp så det blev ju en jävla massa trappspring. Skjut mig aldrig.

När man flyttat såhär mycket så gjorde man sig förtjänt av käk. Lollo stod för kebabrullen som jag gladeligen tryckte i mig utan att hinna andas. Det var år & dar sen jag åt kebab. Äter knappt snabbmat längre nu när man bor i stan. Lite konstigt med tanke på att man har en pizzeria som granne!

Efter maten dog jag och drog hem. Skulle egentligen åkt till Marcus men han skulle agera massör idag! Får väl se om det blir en sväng upp dit imorrn istället om han har tid. Hoppas! Jag är kelsjuk.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!