Nygaddad återigen!

Hejheeej!

Nu är jag hemkommen från gaddningen! Tatuerades idag igen av Zarah. Det blev kanoners! Dock har jag aldrig haft så ont när hon tatuerade denna gång. Eftersom inte min tatuering bara är 2½ vecka gammal så är den ju inte helt färdigläkt. Därför det gjorde så jääävla ont... FIFAN! Är så nyfiken på hur den ser ut, men får vänta tills i övermorrn. Måste ha plast på skiten. GAH! Anyway, Zarah did a fantastic job. Thank you, my friend!

Sen runt 20:00 ska jag iväg till min bög Simon! Han fyller 20 år idag och ska bjuda på fika hemma hos honom. Grattis grattis önskar pluffs!

Såatteh... ja. Ha det god tur!



Pain.. so much pain.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!