Mysig dag, ja svär.

Meep meep.

Bra dag, känner jag. Har plockat undan på rummet, diskat, umgåtts med min kära storebror och spelat biljard med folk jag inte känner. Mycket trevligt. Och inte för att skryta, men jag börjar bli riktigt jävla råduktig på biljard nu, alltså! Och nej, jag har inte flyt. Det är såndär.. talang.

Imorgon blir det utgång med Möller & brorsan! Förfest hos brorsan o sen Tempel. Ska bli kul. Har aldrig varit på Tempel förut.. inte så konstigt iofs eftersom det brukar vara 23års gräns där.. men imorrn äre Rock 'n roll-fredag, 20års gräns och gratis inträde HELE kvällen! Klart en inte bangar då?!

Nu ska jag rulla vidare som den svullna människa jag är.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!