Mer frågor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad tycker du om människor som inte kan stava ordentligt?

- Det är ingenting jag stör mig på, men ser jag något felstavat så är det klart man garvar lite för sig själv och råkar säga "jävla noob". Inget illa menat.

Vad är det hos din kompis Möller (eller vad hon nu heter) du gillar mest, eller ja, som gör att du tycker om henne över huvud taget?

- Ptja.. Har känt henne i snart 5 år nu, och varför hon är min bästa vän och varför jag tycker om henne, är för att hon kommer med bra förslag om jag mår dåligt och vill ändra på något. Sen så är hon jävligt omtänksam! Helt klart min bästa vän någonsin.


Har du någon gång spelat sims, 2 eller 3?  Isåfall, vad tyckte du? :P

- Jora, jag har spelat alla Sims. Sims 1, 2 OCH 3. Jag gillar spelen, tycker dom blir bättre med tiden också. Däremot kan jag inte fatta hur mycket tid jag slängt ut på dessa spel... vi snackar alltså veckor. Inte timmar.


Hur gammal (ung) är du egentligen?
- Jag fyller hela 21 år i sommar. Gammal som en skata.

Varför vägrar du säga ditt namn?
- Har aldrig vägrat säga mitt namn. StinaBerit heter jag. There you go.


Om du vore en grönsak, hur skulle du helst vilja bli dödad (fast de inte lever, hah), hackad eller riven?

- Hackad. Det går snabbast.


Jag har aldrig sett dig skriva något om din pappa? Hur/vad är relationen?

- Kanske för att ni läser om mig och inte min pappa. Men min pappa brukar väl vara med ibland. Då han klämmer ur sig nåt klockrent citat brukar jag ju skriva det i bloggen.


Skulle vara intressant att höra om dina politiska åsikter :D Röstade du i Europavalet? Vad tycker du om den sittande regeringen osv?

- Nej, jag var inte myndig när det var dags att rösta. Men helt ärligt så håller jag nog på socialdemokraterna.

Tjänar du pengar på din blogg? - Isf, hur mycket?
- Nej, så lyxigt har jag det inte. Borde nästan få göra det. Börjar tycka att det är drygt & jobbigt att blogga...

Vad tycker du om bearnaisedippen på McDonald´s?
- Har aldrig ätit bearniesdippen på McDonalds.

Har du bra självförtroende?
- Den duger. Men jag jobbar på att få en "normal" kropp. P.ga min övervikt så hatar jag mitt utseende.


Röker du?
- Not anymore! Dock kan jag väl råka ta en cigg på krogen, men jag köper aldrig egna. SNUS skare va!


Vad vill du plugga i höst? Alltså vad har du sökt?
- Har funderat på att börja plugga eftersom det inte finns några jobb. Skulle görgärna bli nåt så jag får ta hand om barn. Tror jag skulle passa råbra som dagisfröken. Är ju rätt barnslig utav mig...


Du är norsk va? Jag har länge undrat hur du hamnade i Sverige, och när du kom hit?
- Nej men däremot är jag tredjedels finsk tror jag. Min biologiska alkoholist-farfar är ju därifrån. Usch...

Jag har alltid undrat, men vet inte om det är okej att fråga, det kanske är för privat. Fast nu sa du ju ändå "fråga vad ni vill" så okej: Din förra pojkvän Robert, var han otrogen mot dig? hur gick det till egentligen? hur fick du reda på det?
- Jag nämner inga namn, men en vän till mig sa att han var det. Dom hade strulat på krogen och kladdat på varandra. Sen om han gjorde det någon mer gång vet jag inte. Bryr mig inte heller faktiskt.

Hur många besökare har du om dagen ? :D

- När jag startade denna blogg hade jag ca 20 unika läsare. Nu är jag uppe i 35 - 40st. Yaaay...

Pratar och/eller går du i sömnen?

- Nej, däremot fick jag höra av Marcus att jag fiser i sömnen. Wtf is up with that?!

Hej! Har du några tatueringar, isf vart och vad? Om inte, vill du ha och vart och vad? =)
love ure blog! :*

- Yes, jag har en gitarr på benet och en sol i nacken. They're awesome.


Vilken mascara använder du? Du har fina ögonfransar.

- Skiter i vilken mascara jag använder. Tar det som finns.

Har du nått emot tjocka människor?

- Ja, vissa kan ju vara jävligt otrevliga. Men det tror jag beror på att dom inte trivs med sig själva. Banta då för helvete, jävla fetto. Men jag däremot, jag är bara skön och fet jag.

När förlorade du oskulden?

- Jag var 14 och i ett seriöst förhållande. Thank god.


Hur brukar du reagera när folk kommer fram till dig på stan? om någon läsare kommer fram och säger något korkat (inte elakt men dumt), drar du en klockren kommentar och äger dom då eller är du lugn och trevlig och leende? lite knasig fråga men jag undrar! :p

- Dom som läser min blogg är ju mina polare. Men när dom kommer fram & hälsar på stan så brukar jag väl mest säga "MEN TJENNA, DITT GRUSLUDER! äre gött eller?!" typ.

Har du använt idomin ? (on the lips^^)

- Ja, men inte för att se ut som en fjortis. Snarare om jag haft munsår.

Vad finns det för nackdelar med att vara så snygg som du?

- Tycker du jag är snygg? Ty! Men ehm... ptja. Det är väl att någon ful kommer fram & flörtar med en.

Vem tror du, om det nu skulle ske, skulle vinna på en gyttjebrottningsmatch mellan Blondinbella och Kissie?

- Kissie. Hade aldrig kunnat dänga BlondinBella. Hon verkar va så jävla fit.

Om du hade varit tvungen att äta upp dig själv, vilken kroppsdel hade du börjat med?

- Hm... StinaBerit the Kannibal hade nog startat med vänsterbröstet. Ser så gött ut!

Vad är du mest nöjd med på dig själv?
VAD TUSIKEN JOBBAR DU EGENTLIGEN MED?!!

- Mina läppar. Dom är fylliga och perfekta. Och jag jobbar som städande arbetssökande. Den, ni!

Om du skaffar något/några barn någon gång vad skulle du tänka dig att kunna döpa dom till ?

- Om jag får en pojk så ska han heta Samuel. Det har jag bestämt sen jag först hörde namnet. Farsan heter det i andranamn också, så jag tror det kan bli fint. Om jag gifter mig med en amerikanare  får en dotter så ska hon heta Zoe. Annars är har jag ingen aning.

Hur brukar du sminka dig asso vardagssmik visa gärna bilder

- Foundation, eyeliner, mascara, ljus ögonskugga (så min eyeliner sitter fast, annars smetar den ut sig), rouge och vit kajal.


Brukar ni mest satsa på hemmafester? Kan inte komma ihåg att jag sett några krogbilder? :)

- På gymnasiet blev det ju hemmafester, men nu är det bara krogen som gäller. Vore kul att dra igång någon hemmafest någon gång..

Hur ser en perfekt dag ut för dej?

- Varmt, sol, roligt umgänge och inga bekymmer.

Ser du dig själv som en kändis?

- Nja.. inte kändis som Marie Picasso.. utan jag är mer.. Karlstad-kändis. Den som inte vet vem StinaBerit är i Karlstad är ju efterbliven. Jag är ju förfan stjärnskottet med stort S.

Vad tycker du om kissie?

- I början tyckte jag hon var bra och körde sin grej men nu har det gått utför. Läser inte ens hennes blogg längre.

År du lika rolig & humoristisk i verkligheten som du är i bloggen ? :D När du presenterar dej , säger du: hej jag är stinaberit, eller hej jag är ditt riktiga namn ? jag älskar din blogg :D

- Jo, jag är "tyvärr" lika störd på bloggen som i verkligheten. Men när jag presenterar mig säger jag ju inte "hej jag är ditt riktiga namn", utan jag säger ju vad jag heter. StinaBerit.


Vilken Ben&Jerry smak är din favorit ^^ :D (min är baked alaska)

- Cookie Dough!

Helt enkelt: Vart får du allt ifrån?? :D

- I blame my brother. Har alltid sett upp till han och även han är ju utvecklingsstörd. Annars kör jag bara på det som ploppar upp i huvvet på mig.

Vad skulle du göra om du hade 24 timmar kvar att leva?

- Supit ner mig & däckat så jag missar att jag dör.

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!