Men dra åt fanders.

Tjaaaa ELLER!

Jag har inte dött. Har snarare återuppstått. Har inte fått sova något vidare denna helg... sov ju hos Marcus från lördag till söndag. Sen skulle jag sova hos Marcus igen, men vi fick spendera söndagsnatten på sjukhuset. Vad som hände skriver jag inte ut här, men det har inget med någon hjärtattack att göra eller så. Som den underbara tjej jag är så stannade jag kvar hos honom hela tiden på sjukhuset, även under natten. Mina dejter blir alltmer konstiga...

Klockan 08.00 blev jag väckt av Marcus. Klockan 08.30 befann jag mig på jobbet. Det första jag gör är att somna i köket. Vaknar 11.20 och köttar järnet. Efter jobbet åker jag upp till Marcus igen och umgås.

Nu är jag Ä N T L I G E N hemma. Får sluta upp med att sova borta så jävla mycket... mamma blev t.om orolig, haha.

Och ja, ni kan ju gissa vart jag ska imorgon också. :) Tihi! <3





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!