Life is good. Again.

HEJHEEEJ!

I NEED TO SLEEP! Igår natt sov jag ju endast 3 timmar, sen blev jag tatuerad i ca 3 timmar. Somnade i en timme sen när jag kom hem, o sen somnade jag inte försen 3 inatt eftersom min tatuering sved så förbannat. Haha, började asgarva när jag såg att min trogna stalker Linnea från Happaranda (eller nåt) hade kommenterat min status på Facebook (gnällde som fan över benet) att det lät lite som Rudolf i Sunes Sommar. "Århundradets kallaste natt!". Hahaha, kändes som det! Men det är fan synd om mig... Fortfarande småförkyld, sylt i diket och en svidande tatuering på det! Living the dream... fuck yeah.

Sen var det planerat att jag skulle ut imorgon också, men det kommer nog inte bli av. Har nämligen träffat Marcus idag, och vad det verkar så har "det som har hänt" löst sig. Så imorgon ska jag till Zarah & Micke för lite påskmat och träffa Marcus istället! Jag är återigen tillbaka i dejtandet och jag kan nog inte bli så mycket gladare. Kolla ba': :D :D :D :D :D ! Trivs ju så bra med den där konstiga snubben. :-)

Nu ska jag hälla i mig massor av vatten, snyta mig, smörja in helosansalva på tatueringen, smörja in ansiktet med nattkräm, borsta tandhelvetena och se någon film. Så stör mig inte, förfan. Har fullt upp.

"I'm humbled in your grace."


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!