Last goodbye, first hello.

Fy i f*ttan vad jag inte tål min design på bloggen. Det är dennes fel att jag är så jävla kass på att uppdatera här. UUUH gå o dö!! Vill ha ny header & design, för jag orkar verkligen inte med den nåt mer. ÅH va törr.

Idag har jag jobbat. Sen efter det åkte jag upp till Marcus.. och jag vet inte varför egentligen. Det är andra gången vi försökt reda ut allt.. och jag vet ärligt talat inte längre. Varje gång vi ses så hamnar jag i samma sits. Vi säger i princip ingenting, utan han försöker istället visa fysiskt för mig vad han vill. Tror den killen har svårt med att hitta orden... men å andra sidan klagar jag inte på det. Som idag sa han t.ex att jag såg mindre och brunare ut. Och att han har saknat mig. Blir jätteglad när jag får höra sånt, but still.. det är något som är snett. Är det jag som är mongo eller vad händer? Har jag blivit såpass sårad av snubbar förut, att jag blivit immun mot att vara modig inför nya killar? Så måste det ju va. Nu lät jag iofs lite som en dramaqueen, men det är sant. Jag har blivit sårad lite för mycket den senaste tiden (typ hela 2008-2009), så det är väl det...

Killar får fan sluta vara så jävla komplicerade, rötna och mongo. Skärpning nu.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!