Körslaget ikväll!

Helt okej kväll igår, faktiskt!

Blev tacos med mamma, pappa & storebror. Därefter Så ska det låta. Sedan livestream med Ida och massa andra. Nyktert för min del. Eller ja... tog väl ett glas rött. Men det var jag värd efter allt städande!

Idag ska jag färga min utväxt och klippa mig, KRP & kolla på kattungar om Möller hör av sig, käka middag med familjen IGEN o sen ikväll ska jag  brorsan kolla på körslaget.

Höll på & avlida igår när jag fick se vilken låt min bög & hans kör skulle sjunga. Jackson 5 - I want you back!!!!!! Smsade han och var helt lyrisk! Är så glad över det! Lovade han & rösta mest av alla, and I will!

Så.. RÖSTA PÅ TEAM RONGEDAL SEN, FOLK!

RING: 099 402 04
SMSA: RONGEDAL till 72400 !

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!