Kommer jag överleva?

HALLAH!

Fick lite panik förut. Flög upp ur sängen eftersom jag var helt övertygad om att klockan var 10:40, då jag ska vara hos tandläkaren. Men den var bara 09:20 så det var okeeey. Nu sitter jag här & äter frukost och laddar lite inför en hektisk dag.

* Tandläkaren 10:40
* Bolaget
* Tvätta hela dagen (pappa ska ut & äta, mamma jobbar)
* Träffa brorsan

Och dom säger att vi arbetslösa aldrig gör något....

Min laptop funkar fortfarande inte, för övrigt. Funderar på om jag ska köpa en ny eller lämna in den... det blir ju ungefär samma pris ändå. Svindyrt och laga en dator.. dom ska ju ha 500:- bara för att kolla vad som är fel!! Galet pris... sen så att laptopen är 4 år gammal också. Känns väl rätt värt & köpa en ny då?

Kom gärna med tips på olika bärbara datorer. Förutom Macbook, som halva världen föreslagit.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Beccos

Vad du än gör, köp ingen Fujitsu Siemens laptop. Alla Fujitsu datorer jag haft har det var massiva problem med!

2010-04-28 | 10:34:00
http://ninjaberit.blogg.se/
Issa

Håller med föregående talare! Fujitsu brukar också krångla med batterisladden. Tydligen sjukt lätt att den blir glapp eller trasig. Själv lör jag på en Acer mini-PC, funkar huuur braaaa som heeeelst!

2010-04-28 | 15:06:25




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!