Jaja, då var det dags...

Eftersom ni aldrig ställer några frågor till mig så får jag helt enkelt sno andras frågor.
Denna lista är från EGOINA.


Säg nånting som gör dig riktigt glad?
- Jävligt nice umgänge gillar jag. Med såntdär roligt folk som inte är så präktiga.

Kanske inte frågan du väntat dig eller vill ha, men det här med Jimmy, har du kommit över det helt nu?
- Ja, alltså.. jag vill ju inte vara kompis med Jimmy. Han är äcklig och ser ut som en kuk i ansiktet. (ursäkta ordvalet, men jag kom inte på något annat.) Så jo. We are SO over...

Om du var tvungen att plastikoperera något på dig själv, vad hade du gjort då?
- Ögonlocken. Ser så jävla sur ut när dom ser ut som dom gör.

Är du bög?
- Funderar på om jag är straight.. eftersom jag gillar killar. Men om jag är bög så gillar jag ju killar också? Så vad är coolast för mig att säga? "Hej, Stina Nilsson, 20 år och bög." eller "Hej, Stina Nilsson, 20 år och straight." Kan funderas på...

Kan du inte rabbla alla bloggar du läser?
- Egoina, Kenza, Foki, Falsksanning, Felsms, syrran och Zarah läser jag som flitigast.

Stoppar du i höger eller vänster ben först när du tar på dig byxor? :)
- Kör all in på vänsterbenet!

Kan du inte visa lite mer bilder på hur det ser ut i din lägenhet? Typ: "hemma hos Egoina" :)
- StinaBerit heter jag. Idiot.

Hur många seriösa förhållanden har du haft?
- Hm... 3st.

Vilken del av din kropp är du mest nöjd över?
- Hela jag, för jag är StinaBerit. Och bättre än så kan det fan inte bli.

Jag fattar inte grejen med din mamma..? Är hon din riktiga eller typ "bloggmamma"?
- Fattar heller inte grejen med min morsa.. hon är så jävla korkad. Men hon är min riktiga mamma. Det märks eftersom jag är minst lika korkad som henne. Bloggar gör hon dessvärre inte.

Har du någon kontakt med din pappa och har du några syskon?
- Yes, min pappa bor med mig & mamma så vi ses varje dag. Har 2 fantastiska syskon!

Vad fan heter du egentligen!?
- STINABERIT SÄGER JAG JU!? Står klart & tydligt på min header.

Hur fick du jobbet på CITY som krönikamojjare? :) (Blir sur över att du inte visas i Malmös CITY!)
- Är skitmycket arbetslös, så... hate to break it to you, men jag har inte fått nåt jobb som krönikör. Vore jävligt kul & få dock. Skulle nog bli en succe-krönikör! StinaBerits funderingar... haha, ja jävlar...

Ungefär hur mycket pengar har du att röra dig med i månaden & vilka inkomstkällor har du?
- De 3 senaste månaderna har jag varit råfattig. Men jag får pengar från Försäkringskassan och mitt städjobb. Så jag får ut ca 4000:-/mån.

Anser du dig själv vara "kändis"?
- Klart som fan, jag har ju 485 vänner på Facebook?

Har du körkort?
- Nej, jag ska cykla hela livet.

Vad skulle du välja mellan att avsluta varje mening med "sa egoina" eller sminka dig som en avatar? detta gäller för resten av ditt liv :D
- Sminka mig som en Avatar såklart. Living the dream vore ju nåt!

Ditt favorit plagg just nu? :)
- Min MJ-tischa. :)

COLA| FANTA
BÖG | LEBB
FILM| TV
CHOKLAD
|LAKRIST
GODIS| CHIPS
NORSK
|SVENSK
ITUNES|SPOTIFY
ARG MAMMA | NORSK MAMMA
SVENSKA| NORSKA
TELLETUBBIES|WINXCLUB
HANNAH MONTANA| ROBERT GUSTAVSSON
TRANSA
| OPERERAD


Har din coolhet kommit från din mamma? för båda ni verkar himla awesome;D
- Ty. Det skulle jag vilja påstå, faktiskt! Morsan är riktigt cool. Iaf när hon är utan min pappa.

Vad var det för intervju du var på idag?
- "Vi-som-är-mästare-på-att-skära-ost" AB

Vad hade du helst velat vara proffs i surfing, fallskärmshopp eller striptease?
- Surfing tror jag.

Har du någon kontakt med kenza?
- Nej föfan, jag är nog alldeles för ful för att kunna ha kontakt med henne.

Kissar du i duschen? :D
- Har hänt. Men jag dog ju iaf inte av det. Ingen annan heller, förresten.

Har du och ditt ex någon kontakt idag?
- Mitt senaste ex? Nej. Däremot har jag och den killen jag var förlovad med rätt bra kontakt tycker jag! Synd att vi bor för långt ifrån varann för att kunna umgås, dock.. han kommer alltid att ha en del utav mitt hjärta även om vi inte är tillsammans. Han är en väldigt bra kille!

Vem var exet som du träffade ute på restaurangen som var så sjukt otrevlig? Var det någon vi vet vem det är, eller var det före din bloggkarriär?
- Träffar inga ex, och jag äter aldrig på restauranger. Så jag skiter i den här frågan.

Följer du några "mindre" bloggar, typ någon av dina läsares ? (:
- Syrran och Zarah.

Framtidsplaner?
- Ska bli rockstjärna och gifta mig med en jävligt snygg kille. Annars ser det rätt lugnt ut.

Har du fått någon toalettdörr än?
Jodå, men inget badkar... skitliv.

Varför är du vaken på natten?
- Kort och gott - för att jag inte kan sova!

Kommenterar du alla inlägg på din mammas blogg?
- Som sagt, morsan har ingen blogg.

Om man sitter på en gren 5 meter upp i ett träd och hoppar, tror du då det är möjligt att inte få ont i benen när man landar?
- Det är möjligt. Prova vetja!

Haha diggar din dialekt, vart är du från? :D
- Jag är från Värmland, så det är inte så konstigt att ni "diggar" min dialekt.

Jag undrar hur det varit att växa upp med en släkt som är jehovas vittnen, om fördomar från andra och fördomar inom släkten (alltså hur de har tyckt om dig)?
- Jehovas Vittnen? Lugn nu... min släkt är med i Svenska Kyrkan och inget annat.

Brukar du bli igenkänd på stan?
- Det händer. Speciellt om det är någon jag känner.

Har du någonsin funderat på att sluta blogga?
- Jag bloggar varken flitigt eller för lite. Jag bloggar tills jag får ett liv!

Röd, blå eller grönmjölk?
- Blå!

Mix Megapol eller Rix FM?
- Mix Megapol. Är kär i Adam Alsing i smyg... hans bakfylleröst. <3

Du är min kompis Amandas favoritbloggare. Skulle inte du kunna skriva HEJ AMANDA med fet text så där egoinigt, bara för att liksom? hihi, hare gööööött!
- Amanda... skit på dig och fuck you.

Om du skulle bjuda en bloggläsare på middag. Vad skulle du då bjuda på ?
- Grejen är att några av mina bloggläsare är haters och jävligt feta. Så jag skulle nog bjuda på soppa, så dom kommer ifrån ostbågarna som dom äter till frukost.

Jag kommer ihåg att du hade en bild på när du hade jeans en gång typ före och efter bild sen efter var din rumpa mycke smalare, hur fick du den så smal?
snälla svara!!

- Ty! Spänna röven funkar.

Har du någonsin velat hoppa in i en taxi och säga: "FÖLJ EFTER DEN DÄR BILEN!" ?
- Shit, vilken fart det var i dig då! Men jo, det har jag velat!

Blir du vän med läsare på facebook? :D
- Jorå. Alltid kul med nytt fölk!

Alltså nu är det såhär, jag följde din blogg HELA tiden förut, sen hände ngt med mig och jag slutade (?) vet inte varför. Sen när jag började följa den igen, så var Jimmy borta.. Lust att förklara lite vad som hände? :/
- ... Om jag skiter i Jimmy, kan inte ni också skita i Jimmy då? Han är äcklig säger jag! ÄCKLIG!!

Om du skulle tatuera, vad skulle du tatuera och vart? :D:D:D
- Är redan tatuerad. Har en gitarr på benet och en sol i nacken. Men om jag fick bestämma ännu en till hade jag nog tatuerat "men are bullshit" på röven.

Vad har du för gymnasieutbildning? :)
- Journalistik.

Om du måste välja, äta dig till döds eller svälta dig till döds?
- Äta mig till döds såklart! Mat for president.

Om du skulle heta någonting annat än ditt riktiga namn, vad skulle du vilja heta då?
- Klara, tror jag. Det gillar jag!

Har du "skapat" egoina eller är du dig själv?
- Nej, men man skulle kunna tro att jag skapat henne! Vi har ju i princip samma humor.

Om du fick välja: alltid lukta fisk och vara lycklig eller alltid lukta gott men vara olycklig :D
- Luktat fisk såklart.

Humm.. vilken "slags person" var du i skolan? värsta lustigkurren eller ? ;P
- Klassens förbannade jävla pajas, var jag.

Vad är det snyggaste hos en kille?
- Hans humor.

Jag undrar när du hade sex sist?
- Girls never kiss and tell!

Kommer du att vara med i bella och tyra show?
- Nej... än är min blogg inte så stor!

Kan du laga mat, i så fall vad är du bäst på?
- Nudlar är jag jävligt bra på! Men om jag ska laga nåt finare så är lövbiff min specialitet...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ann Onym

Hahahaha, fantastiskt roligt.

2010-04-14 | 11:59:03




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!