I'm in pain, indeed...

AAAAAAAH!

Nu är jag tatuerad! Fast den är inte klar än, ska tillbaka om två veckor för att fylla i den. Är görnöjd med konturerna och formen. Tror den kommer bli rövsnygg när den är klar! Tack som fan, Zarah!!!! :) Dock måste jag bara få tillägga hur förbannat ont det gjorde att bli tatuerad på benet. Oh my fucking god. Visst att det gjorde lite småont när jag tatuerade in min sol, men benet.. GAAAH! Tacka vet jag hårdrocksmusik i mobiltelefonen... avslappnade. Haha.

Nu vet jag inte vad det blir. Tänkte diska och sova en sväng.. sen måste jag till affärn och köpa Helosansalva.

HEJHEJ!



Linjerna är iaf klara. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!