Hejhej era lerpölar.

Är det verkligen onsdag, redan? Hm. Weird.

Igår var jag hos Marcus och sen på kvällen hemma hos Möller. Det blev Desperate Housewifes med hon & min bög! Det hände absolut inget speciellt igår, vill jag bara få tillägga. Ärligt alltså. Fyfan vilket skitliv man har egentligen. Fatta va rolig min blogg hade blivit om jag åtminstonde hade ett jobb? Då hade jag kunnat skriva mycket mer.

Runt 15.00 ska jag dra iväg till Druvan i stan. Tänkte styra upp hormonsfria p-piller om det finns. Som den ärftliga kvinna jag är så får inte jag äta vilka p-piller som helst. Det ligger en massa gamla sjukdomar och livshotande grejer i min släkt sen 100 år tillbaka, och jag vill ju helst inte va med om något liknande p.ga ett jävla piller. Hope you get my point.

Sen ikväll klockan 20.00 ska jag iväg till Friskis igen! Jag, Stina A, Fanny & Möller ska kötta danspass igen. Fyfan va roligt det ska bli! Ångrar som fan att jag inte började med dans på dansstudion i mina yngre dar som tonåring.. fatta vilken kropp jag hade haft då. Och dancemoves på krogen?!

Skitsamma. A little bit too late nu, känner jag. Fyller ändå 21 i sommar. Börjar bli gammal på riktigt.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!