Hej jag är trött, skräll.

Hyyj hyyj!

Igår var jag helt död så jag orkade inte uppdatera. Åkte hem på förmiddagen för att hinna träffa systerdotter & ge henne tröjan jag köpte på marten. Hoppas tröjan passar inom något år, iaf! Haha. Efter att ha gjort sig lite hemmastadd var det dags att jobba. Var sjukt trött.... blev att jag jobbade från 16 - 20.00. 4 timmar!!! Men jävlar va jag slet. Får hoppas morsan är nöjd.

Idag har jag inte gjort nåt speciellt... steg upp vid 9.30. Råpigg. Blev att göra frulle och kolla runt på tuben. Sen har dammat, bäddat & dammsugit mitt rum, gått ut med sopor, haft årets mensvärk samt handlat fiskbuljong och snus på affärn! Så nu vet ni ganska exakt vad jag har gjort för nåt roligt idag. Är väl gött för er?

AHJUSTE!! Ska passa på att tacka Martin som tipsade att ladda ner emulator så jag kunde spela GameBoy Color på datorn istället! Mycket smidigare och billigare. ;)

Avslutar med att lägga upp några av sakerna jag köpte på marten!


Lite stor, som sagt.. men om nåt år så! ;)


MJ ser weird ut, men det är bara för att jag råkade röra på mig när ja skulle fota. =)


Gitarrhalsbandet.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!