GameBoy Color!!!!

Börjar skärpa till mig nu, tror jag. Har gått upp vid 10 hela veckan, och det är gött!

Sen har jag suttit & funderat på när barnet i mig ska försvinna. Fick nämligen ett sug i förrgår, till att spela Game Boy Color. Självklart någon utav pokémonspelen... har inte spelat det på tio år, tror jag. Minns att man satt & spelade det jämt som barn.. och endast Pokémon! Alla hade en Game Boy. Och varje lördagsmorgon satt man bänkad framför TVn för att kolla på Pokémon som gick på tv4. Haha, ja jävlar... sen när klockan blev 10:00 så gick man hem till kusinen för att spela tillsammans. Sen när vi fångat någon ovanlig Pokémon så passade vi på att byta med någon slags kabel... Those were the days!

Men som sagt, det var 10 år sedan jag spelade detta! Och nu har suget kommit tillbaka. Har t.om suttit & kollat på tradera.com ifall de säljer några, för Game Boy Color finns verkligen inte kvar i teknikbutiker här i Sverige. Skandal! Tur att jag slipper köpa nya spel om jag nu skaffar mig en Game Boy... Fanns en för 50:- utan frakt såg jag. En lila, precis en sådan som jag hade. :D

Vi får väl se om StinaBerit kommer bli en pokémonmästare ännu en gång. Stay tuned...




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!