En helt okej utekväll.

Tjenna.

Mja, som sagt. Igår vart det utgång. Först hos min kära storebror och sedan Tempel. Förfesten dög väl. Jag, Linn, brorsan & Kim satt & körde något frågesportsspel om filmer. Ungefär som Buzz var det. Jag kom tvåa iaf. Fast det var för att jag gissade mig fram.. hehu.

Sen blev klockan halv tolv och då drog vi till Tempel. Satt & drack med Kim för det mesta. Alla andra ville ju dansa och glida runt. Tempel får 3 av 5 toasts, faktiskt. Iofs befann jag mig bara på en våning, då jag inte ens tänkte på att de har 3 våningar! Smart. Men jävlar va bra musik dom spelade där igår. Skid Row, Iron Maiden, Nirvana.. u name it!

Sen blev klockan över stängning och det var dags att traska hemmåt. Jag följde med brorsan hem. Han kokade ihop pasta bolognese och ringde min stalker Linnéa från Gävle (trodde hon bodde i Haparanda först). Det var ett givande samtal, tror jag! Hoppas brorsan styr henne. Då kan jag dö lycklig. För alla andra tjejer han har träffat är ärligt talat cp och dumma i huvve. Jag har inte gillat någon utav dom.. Men Linnéa är nice! I tell u. SÅ STOREBROR, OM DU LÄSER DETTA... STYR UPP HENNE, ANNARS GÖR JAG DET ÅT DIG!

Och om sanningen ska fram så sov jag & storebror till 13.30 idag! Crazy... och så har jag mått röv idag. Så jag stannade hemma idag.. skulle ju egentligen dragit & firat Cazzie, men får gottgöra det med att bjuda på fika någon dag.. Förlåt, kompis :(

Nu ska jag sova eller nåt.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Linnéa

HÄÄÄÄJ! Jag heter Linnéa. Galen tjej från Gävle. Har läst din blogg för många år för mitt eget bästa. Autograf eller? TAACK. Vi ses snart ;););)

2010-04-12 | 01:10:25
http://linneaschoice.wordpress.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!