Bra helg, tycker jag.

WZUP!

Befinner mig just nu hemma hos Marcus. Idag har han mest sovit... men det är han värd, tycker ja.. så hårt som han pluggar. Annars har vi kollat på film, käkat mat och bara vart för oss själva. Fast på förmiddagen åkte jag med Zarah & Micke till i2-marten. Trevligt trevligt. Blev att jag köpte mig en stor t-shirt som jag kan sova i, självklart en MJ-tröja.. hehe. Sen så köpte jag en tröja till min systerdotter. Avslöjar dock inte vad för slags tröja, då min syster läser bloggen. Sen så köpte jag 2 tandborstar, asmycke hårnålar och ett gitarr-halsband. Är görnöjd!

Och igår vart det utgång. Skulle ju egentligen haft myskväll med Marcus, men vi båda var sugna på att dra ut så det blev ändrat. Dead By April spelade ju på nöjes. En gratis spelning. Trodde det skulle komma asmycke folk, men det var nog inte mer än 50 pers där igår! Hahaha. Men jag hade roligt ändå. Sällskapet är inte att leka med! =D

Nu blire Bröllopsfotografen innan läggdags. Ska väcka cpt bredvid mig här också, vill nog se filmen ensam? NEIJ.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!