Tråkig dag...

Hejheeeej.

Har kollat in internetbanken, och sammanlagt gjorde jag av med ca 400-500 i lördags natt. Ber om ursäkt. Ska aldrig mer ha med mig det där jävla bankomatkortet.. det blir bara fel. Som tur är fick jag lön igår, så jag har råd med julklapparna. 1500:- har jag att spendera. GÖTT!

Annars? Sitter och väntar på käk. Lenn ringde förut och frågade om vi kunde hänga litte.. fast det känns som att det blir lite sent. Så jag tror jag hoppar över det. Gött o va hemma lite också, eftersom jag inte varit det på hela helgen typ?!

Imorrn blire annat. Då ska jag göra mycket. Ska till arbetsförmedlingen och diskutera med handledaren om hur det går med jobbsökandet.. och om ni också undrar så kan jag väl lika gärna avslöja det nu.. ja. Det går åt helvete. Efter mötet ska jag till das bank och betala räkning. Sen är jag fan ledig, tror jag. Gött det. Inte helt omöjligt att det blir en kaffe på stan då. Det spörs.

Idag är jag inge rolig, känner jag. Så jag ger fan i att blogga mer.

Haré gött.

// StinaBerit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!