Tjenna.

God förmiddag, ravholes.

Har sjukt jävla bögont i min mage. Har tryckt i mig 2 ipren redan, men det känns som att det inte hjälper. Borde dra på den där varma kudden på magen och hoppas på det bästa. Problemet är att jag inte vet var den ligger...

MEN - så fort jag känner mig på tipp så ska jag göra mig i ordning för en liten tripp till Haga. Där ska jag hämta ut mitt nya headset som jag beställt från cdon.com. Ett par steelseries för 500:-, känns bra! Och dom ska vara betalda senast i Februari. Så no hurries.

Idag har jag inga planer förutom att jag & min guild (WoW-grupp, typ.) ska köra en instance ikväll, vet dock inte vilken tid. Så ska jag hjälpa Dan Banan också.

Nu ska jag käka lunch och fortsätta ha pain in the mage. GAH!

// StinaBerit.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!