Lena Nilsson in my <3

Här sitter man... ensam på rummet. Skam i kroppen. Full av dret. Känner mig som en oönskad graviditet. Fast det är jag ju inte... okej, jag kanske inte var planerad. Men jag var ett kärleksbarn, och det tycker jag är mycket bättre.

Jag har haft en heldag med morsan idag, faktiskt. Vi har städat, pyntat och storhandlat på Maxi. Det var en riktig upplevelse vill jag bara få påpeka.

Morsan har inte varit riktigt klok. Jag har garvat åt varje mening hon har klämt ur sig idag. Antingen var jag en aning övertrött eller så är hon bara en stjärna! Allt hon säger är så oberskrivligt oklokt fast man vet att hon bara menar väl! Den där Lena... ja, hon är min idol.

Speciellt när hon sitter och halvgråter när vi ska åka ifrån Maxi. Jag kände nämligen att det brände till som fan i ryggen när jag lutade mig mot ryggstödet i bilen. Och så luktade det bränt. Vad i helvete? tänkte vi. Lutar mig fram och tittar bak, då ryker det utav helvete från ett litet hål på ryggstödet. Mamma får panik och ringer en hårt arbetande Mats med gråten i halsen. "Ja hej, älskling, det är bara jag. Det är något fel på bilen, jag vågar INTE köra. Men ring mig när du hör detta. Hejdå!". Sen fortsätter hon ringa. Syrran, morbror, farsans arbetskamrat.. u name it. Och ingen svarar. Sen kom hon på att man kunde stänga av värmegrejen som värmer upp sätet. Inte så dum du, Lena.

Sen har hon klagat halva dan över hur jag har möblerat sängen. Hon hatar det. "Kolla här nu. Nu får du vatten på sängen när jag tvättar fönstret. Va roligt är det då? Va?" hahaha, nej fyfan.. Lena, din jävla pärla. Jag älskar dig!

AHJUSTE, kanske ska säga att jag köpte de 2 sista twilightböckerna... det var jag värd.

Imorrn blir det kalas också. Frida har fyllt 20 bast och Emmie fyller 19 på söndag. Så det smäller imorrn. Då ska jag bli ännu fullare än va jag var igår. Fast då vet jag att jag kommer vakna upp med en gnutta skam i kroppen söndag morgon... fuck. Aja. Har inget val.

Nu blir det WoW. Över 10 pers har frågat vart jag fått min häst ifrån, eftersom den är rätt omöjlig att få tag i. Ja, ni. Jag är väl chef, det är det det handlar om.

Nej, nu håller jag käften. Puss på er.

// StinaBerit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


iris

hahahha.. Lena är rolig hon!

2009-11-27 | 21:29:09
http://precissomdetar.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!