Jag är bäst i hela världskommun.

Gaaaah, vilken KANG jag är!

1. Jag har tvättat all tvätt som finns i hela världen.
2. Jag har bäddat rent min säng.
3. Jag har diskat som fan.
4. Jag har suttit och dolat med denna jävla blogg.
5. Jag har hållt mig snygg.

Ja, jag har alltså bara gjort vettiga saker idag. Det är helt fantastiskt va bra man är, ibland. Men dock är jag ännu inte riktigt nöjd med designen jag har... headern känns alldeles för stor. Får be om proffshjälp. Typ Zarah om hon har lust! (SNÄLLA SÄG JA!)

Ikväll blir det chill. Har inget planerat förutom att kötta lite WoW med Dan, kanske. Om han orkar. Han är ju så jävla dålig, bara... han blir ju dödad var femte minut. Och ändå är han ingen priest eller mage. Han är en druid! Nej shit.. skärpning, Dan!

Nu orkar jag fan inte skriva mer. Är helt slut.

Over and out.

// StinaBerit.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!