I'm never drinking again...

Som jag trodde. Jag visste att jag skulle vakna upp med ångest idag... Men inte för att jag skickade iväg ett otrevligt sms eller att man var på bortamatch, åhnej. Denna gången handlar det om mitt bankomatkort. Från och med idag vet jag att jag aldrig någonsin mer ska ta med kort in på krogen. Jag tror jag beställde närmare bestämt 4 shot igår. Och 2 öl på det. Helvete...

Och en annan rolig grej var att jag tänkte betala ölen med mitt bibliotekskort. Funkar väl lika bra, tänkte jag? Fast det gjorde det inte.. aja. Det var iaf värt ett försök!

Sen har jag hamnat på 100 vimmelbilder från igår. Det är ju heller inte så roligt. Speciellt när jag inte minns något. Står och putar med läpparna och håller upp två fingrar för att visa att jag är en fredlig människa. Som en annan jävla fjortis. Hur pinsamt är inte det? Nej fyfan..

Måste tänka om lite här. Ha lite struktur i mitt liv. Det här håller ju inte....

Nåt som jag kan ta glädje av denna dag var att jag fick gosa lite med systerdotter och att jag faktiskt har jobbat! Så nu kan jag vara hur äcklig, ful och bakfull jag vill. Det är jag värd. Det vet ni, va?

Fast först måste ni ju få se vimmelbilderna innan jag tar farväl.

Puss pårä.

// StinaBerit.



En shot för mycket.


Två shot för mycket.


Tre shot för mycket.


Fyra shot för mycket......
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!