HEJ!

Välkomna, liksom.

Har slutat blogga på wordpress.com för att jag har tappat bloggsuget HELT där. Tänkte att jag kanske skulle bli bättre på bloggandet här. Det var ju nämligen här jag blev upptäckt från första början. Eller nej, det blev jag inte. Det var på fashionblogg jag startade min första blogg. Fast jag fattade inte att det skulle handla om "mode" på den bloggen då. Eftersom den heter "fashion"blogg. Aa, okej. Ni fattar.

Hoppas ni som följde min gamla blogg har hittat hit. Än kommer jag inte sluta blogga. Men jag låter mina gamla bloggar vara kvar. Vill gärna minnas hur roligt jag haft det genom åren.

Aja. Nu ska jag fortsätta spela WoW med Dan. Ska även försöka höra med min fula vän Louise Andersson hur man fixar designen här på blogg.se. Har aldrig sett något fulare tema under hela mitt liv som bloggare.

Ses!

// StinaBerit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!