StinaBerit är äkta.

Sitter och läser lite bloggar här. Undrar vart det gick snett. Varför BlondinBella blev känd och är ful. Hur det kommer sig att att äckliga fjortisar fick uppmärksamheten och inte jag. Förstår inte det roliga i det hela med att läsa om t.ex Dessie's rötna liv. Provocerande bloggar faller mig inte i smaken. Förutom Kissie. Fast Kissie är ju bara en karaktär, så hon får provocera så möe ho baré örker. I don't give a fuck.

Jag är en brud som inte har något liv, så därför följer jag dessa storbloggare. Det är tragiskt, jag vet. Men tänk på att jag är arbetslös och inte har ett piss att göra om dagarna. Då får man göra det som finns tillgängligt. Att läsa bloggar.

En vacker dag ska jag också bli storbloggare har jag bestämt. Men då ska jag inte vara bög, asiat, kaxig fjortis, modell eller vara ett pucko. Jag ska vara StinaBerit rakt igenom. Min egna personlighet. Snygg, svullen, osmart och cool tjej. För det är ju vad jag är. Inget fake. Jag ska ge er all min vardag. Jag ska blotta mitt privatliv inför hela världen. Jag ska inte dölja vad jag äter, inte använda photoshop, inte berätta vem min framtida "hemliga" pojkvän är eller inte bara skriva första bokstaven av namnet på min kompis jag ska träffa.

Här har ni mig. StinaBerit. En äkta bloggare som kämpar flitigt med att få ett jävla jobb, leva klart singellivet, bli rockstjärna, bota aids och rädda svältande barn i Afrika.

På tal om Afrika, visste ni att det är en kontinent och inte ett land?

// StinaBerit.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Zarah

Afrika är ju en värdsdel

2009-11-25 | 21:38:25
http://fluflu.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!