Bad day.

God förmiddag, förfan.

Idag är det inte min dag, känner jag. Allt är åt helvete. Har vaknat på fel sida. Och alldeles för sent. Gah.

Det börjar med att jag får lingonveckan. Sen gör jag mig lite redo för en dag på stan med Lollo & Frida. Fast mitt upp i allt fixande så kommer jag på att jag har bokat tvättstugan från 12 - 21.00 idag. Det är ju roligt. Visserligen behöver jag bara tvätta till 17.00, för det är då pappa kommer hem och tar hand om resten av tvättiden.

Men ändå, jag blir så trött när man glömmer. Sen så ska jag diska 70kg disk, bädda rent och städa mitt rum. Idag är jag alltså med andra ord en hemmafru. En jävligt bitter sådan.

Det är vid sånahär tillfällen jag önskar att jag bodde själv. Då man slipper ta reda på föräldrarnas grejer hela tiden. Fast å andra sidan vet jag ju hur dom har haft det under alla år med mig som inneboende...

Annars? Hittade en tavla igår som stod i Gallerix skyltfönster. Jag såg den och tänkte; "Kanske kan vara årets vackraste julklapp?". Klart det kan, det var ju förfan en 3D-tavla på Michael Jackson. Jag blev kär. Och varje krona är värd självaste tavlan. 599:- (inkl. ram).

Aja. Nu ska jag ner i tvättstugan återigen. Uppdaterar later!

Dra åt helvete.

// StinaBerit.


(Fel bild, men på ett ungefär ser tavlan ut såhär!)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Det var ju jävlen!

Inget att sura över! :)

2009-11-24 | 14:46:06
http://detvarjujavlen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!