Ännu en jävla dag...

Igår blev det ju inte så mycket bloggande. Det var för att jag var alldeles för seg och stressad, at the same time.

Det blev ju en spontan utgång igår, och jag vet inte om det var så jävla smart av mig att gå ut på en torsdag,
när man sedan vet att man ska upp lite tidigare nästa dag.

Så här sitter jag, med åttahundra liter vatten vid sidan om. Tänker efter vart det i helvete gick snett.
Sen när började jag lämna festen tidigt? Varför jag tappa bort mig själv och andra inne på Ankan när det är max 25 kvadratmeter? Hur det kommer sig att man pratar om politik när man dricker? Nej, jag vet fan inte jag... antar att det var den där shotten som Lenn köpte åt mig. "Ge mig det starkaste ni har" sa hon till bartendern. Mjo, tack.
Tro fan det. Det fick jag också!

Jag mår inte sämre över att det bara är fredag idag, heller. Eller att klockan är 09:20. Det betyder att jag hinner äta frukost och koppla av och bara må röv i några timmar till, innan morsan gapar efter mig att jag måste sätta upp den där jävla ljusstaken på fönsterbrädan...

Med detta säger jag tack och adjö, skit i bröd.

// StinaBerit.



Förstår ni vad som hände igår? Nej, inte jag heller.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!