WoW och Fragbite.

Jag älskar när WoW har kört igång Winter Veil-achievements. Ni som inte spelar WoW förstår ju självklart inte hur roligt det är, men det gör jag och alla andra som spelar. Jag tjänar guld som en hora, får klä ut mig till en fnaskig tomtegumma och rida på Rudolf med röda mulen. Är ni avis eller är ni avis?!

Sen var jag inne på fragbite igår kväll. Hittade ett forum om min bror som lades upp i november. Folk har undrat vart han tagit vägen, och 20-30% tror att han har dött. På riktigt. HAHA. Garvade som fan när jag såg det. Och för er som inte vet vad detta handlar om är som sagt min bror, som har lagt upp en massa klipp på sig själv på YouTube och kallar sig för dMl. Han är både hatad och älskad på Fragbite, men eftersom det är min bror kan jag tyvärr inte joina hata-dMl-teamet. Men iaf, jag slängde in en kommentar och berättade att han inte har dött, utan att han lever och är fortfarande lika dum i huvvet om ens mer.

Idag när jag vaknade och gick in på Facebook hade jag 2 vänförfrågningar. Det var två småpojkar som jag antar älskar min bror och vill helst ta del utav hans lillsyrra. Fast grejen är den att jag inte tänker acceptera sånadär förfrågningar. Tänk om dom hittar en jävligt olugn bild på mig, och flashar upp den inför hela Fragbite? Nej, tack!

Så mja. Jag kommer nog inte acceptera sånadär förfrågningar. Man vet ju aldrig?!

Skitsamma. Ikväll ska jag vara bög och kötta mer achievements, även om jag känner suget efter Lenn Möller & Gabriella Zetterström. Men det är som jag säger... det kostar att ligga på topp, och jag har inte långt kvar till lvl 80. Då ska jag sälja den där jävla gubben för en vacker summa som jag sedan kan sätta in på ett sparkonto. Inte så dumt!

// StinaBerit.


GOD JÄVLA JUL ÖNSKAR STINABERIT, VIKINGS OF VALHALL!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!