Tråkig dag.

Mjamja, idag är det en ny dag. Jag tvättar för fullt. Eller ja.. det var ju inte så mycket tvätt. Lucky me. Hatar att tvätta.

Idag vet jag inte vad som händer. Känner inget sug för något, egentligen. Vill/orkar inte springa på stan heller, då det är -14 grader ute. Inatt var det uppemot -20.. vad händer, liksom. Mitt fönster är askasst så det åker in kall luft genom den ändå, även om jag stängt den + ventilen. RÖV!

Imorgon ska jag iaf till systemet. Och köpa mig en cigarr. EN. Det är ju klass att unna sig en cigarr på nyår. Och i år blir det att fira nyår i Skåre, hemma hos min bög Simon. Kommer bli skitkul, tror jag. Det är ju Camp Mallorca som ska fira!

Det enda tråkiga är att jag inte kommer kunna ha något klädesplagg som framhäver mina biceps, då jag har årets blåmärke där. Så det känns ju jävligt roligt... får tacka fittcpt jag bråkade med i lördags. Hoppas du ruttner & dör.

Nu ska jag äta mat... det enda rätta.

// StinaBerit.

Tur att någon är snygg, iaf...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Issa

Systemet är la stängt imorrn? Röd dag, du vet.

2009-12-31 | 00:50:44
http://isabellefjall.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!