Stryk är gött.

Nu vet jag varför jag inte är ute lika ofta längre.

Jag fick spö igår. Det var ju inte det skönaste jag varit med om, om en säger... Men tydligen så förtjänade jag det efter att ha gett all min styrka i en knytnäve på hans rötna hud. Det roliga är att jag inte vet om det var allvarligt eller på skoj. Det kändes som att det inte var på skoj... iaf inte från min sida. Har nog aldrig varit så arg. Kokade rätt styggt i mig. Fast jag lugnade ner mig sen efter att jag, Gabby & Per traskade hemåt!

Det var en bra kväll på Nöjes, ändå. Fast det var jävligt tråkigt, bara. Inget sug på dans, Deathstars var inte häftigt, jag var i princip nykter, folk var äckliga... aa ni vet. Det vanliga.

Ska bli gött nu efter nyår. Då ska jag ut & gå som aldrig förr o försöka orka mer. Får aldrig tummen ur röven längre och har inte sug för någonting.. allt är bara röv, helt enkelt.

Aja. Nu ska jag dra. Jag mår dåligt.

// StinaBerit.

Tycker det är skitkonstigt att jag inte har någon pojkvän...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!