Sådär ja.

Hej alla nyblivna mammor, föräldrer, tonåringar, småbarn, knarkare, don juans,
tjuvar, kristna, släktingar, vegetarianer.. eller vilka nu ni 18 personer är som läser min blogg.


Såhär är det - Jag är StinaBerit. Och vet ni vad? Jag är helt jävla rövbäst. Fast det kanske ni ju redan visste.. för idag har jag handlat julklappar till min pappa och min bror. Det är världens vackraste presenter, om jag själv får bestämma. Eller nej... det får mamma. Om inte min systerdotter. Men det förtjänar min lilla bebis. Inte för att hon har sagt eller gjort något vettigt till mig än, utan bara för att hon är så galet söt. Hon bara är, och det är sånt som är viktigt.

Jag är helt färdig. Steg upp 10.30, drog till stan 13.00 och gick runt och yrade i fyra timmar. Det tar på krafterna! Har säkert gått ner 30kg nu efter alla steg jag tagit idag, och inte grinar jag för det. Jag är snygg vilken kroppsform jag än har, och det är ju tur! Man vill ju inte va ful?

Avslutade dagen hemma hos Lenn med Maria från Hollywoodsfruar och Jul med Ernst. Ruskigt bra dag. Helt fabulous.

Och nu ska jag kötta instansen The Nexus, så jag kan få tag i den där jävla Red Winter Hat nångång... alla koreaner och tyskar tar den ifrån mig hela tiden... så jag är less. Sen blir den en djup sömn kan jag tänka mig. Det är jag värd, ska ni veta.

// StinaBerit.

P.S Här får ni en jävligt rockig bild på mig, btw. D.S

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!