Onsdag it is.

Haaallå.

Igår blev det rätt mycket kaffe... eller nej. Det blev mycket folk. En efter en kom det in folk man kände. Vi tog upp hela waynes-caféet och kacklade som aldrig förr. Men det var gött. Iaf när det bara var jag och två kvar! Då kunde man slappna av och prata som vanligt folk. Det diskuterades allt från att vara skitnödig till konstiga fyllor. Vi tjejer kan ju det här med att snacka. Så ni killar som fått för er att vi snackar om er.. bitch, please.

Jag spenderade min tid på Waynes i ca 4 timmar. Alltså, grejen är att jag inte är galen och inte har något liv. Men det är knappast mitt fel att jag är en utav karlstads mest eftertraktade tjejer? Eller ja.. Eftertraktad var väl att ta i, men det är många som vill umgås med mig, iaf. Det är ju för att jag är dum i huvve och inte för att jag är trevlig.

Snart ska jag dra hem till Linn Möller. Ska bara diska. Såntdär som kvinnor ska göra. Hos Linn Möller blir det skitsnack och bonde söker fru. Kan väl va roligt?!?!?!

Tja'rå!

// StinaBerit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!