Ohja.

Tja, igen.

Allting har löst sig. Mitt batteri är upphittat. Av mig själv. Letade som ett cp förut idag i min jacka, ifall att. Men där var den inte. Sen letade jag överallt i rummet. Där var den heller inte. Sen skiter jag i det, chansar på att Linn Möller ringt till Emmie (som skulle städa på Koriander) och sagt till henne att leta efter mitt batteri. Sen när jag kommer till salongen o slänger av mig jackan hör jag något. Där hade batteriet ramlat ut från min jacka. Frågan är HUR eftersom jag har 5 fickor, jag letade 2 ggr i vardera. 4 sammanlagt om vi ska räkna med gårdagen. Sjukt läskigt. Men aja.. nu funkar telefonen som den ska iaf. Nu kan ni höre utav er, barn!

Imorgon är det en ny vecka. Då ska jag börja motionera. För hör och häpna - Jag har tröttnat på WoW. Det händer inge kul där. Jag orkar inte kämpa till lvl 80.. funderar på att börja spela igen när den nya expansionen släpps. Då har jag ytterligare 5 lvl till att kämpa för.. eftersom rövhålena på blizzard sätter max lvl på 85. Kuck. Gött för er WoW-nördar, töligt för mig som är fattig. Förresten, WoW har fått mig att må dåligt fysiskt. Vill få lite kondis också.

Kommer fan se ut som Anna Anka till sommarn. Äter bara dret på helger och långpromenader på vardagarna. Tror det kan fungera.

Det var väl allt.. Nu ska jag tipsa en låt. Tja'rå.

// StinaBerit.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!