Oh du, nyktra helg.

Jag är så stolt! Och jag kan inte sluta prata om det. För jag är ju stolt?! Nyktra helger is the shit fo shizzle!

Åkte iväg en sväng med Zarah förut och köpte present till min systerdotter. Sen så åkte vi och kirrade asmånga gratistidningar till hundvalparna, angående hygienen. Eller ja.. deras avföring, såattsäga. Träffade de små 9 valparna återigen nån timme senare efter tidningshämtningen. Det gosades för fullt, och jag har hittat en ny favorit! Jackie heter hon och är gosigast i hela världen. Kelsjuk till max och bet mig inte alls. GOSIGRIS!

Sen kollade vi på några avsnitt av Mysteriet på Greveholm. Tröttnade ganska snabbt efter att jag sett den där julkalendern artonhundra ggr. Men den är nice.

Sen småkollade vi på film.. kollade i en hundbok.. blev övertrött.. drack julmust.. kelade med katterna.. aa u name it. En trevlig stund hemma hos miss Andersson och mr Wärnberg!

Nu är jag hemma igen. Är sjukt trött. Jobbat har jag inte gjort heller.. får åka till salongen runt 11-12.00 imorrn för att hinna med till kalaset. Gah. Får skylla mig själv.. jävla fet-Stina som är lika slapp som en bajjhög.

Fuck this.

// StinaBerit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!