Oh busy week...

HEJSAN HOPPSAN!

Här sitter man & trycker i sig wok och ris. Det är så det ska gå till. Lite synd att det faktiskt är äckligt, eftersom det inte var riktigt klart.. iaf wok:en. Men efter 30 min stekande så sket ja i det. Fuck it.

Den här veckan kommer bli kort, känner jag. Jag har planerat allt, vilket oftast aldrig händer. Jag är ju en såndär spontanmänniska egentligen. Men inte denna vecka, åhnej. Då har vi allt planerat in i minsta detalj...

Måndag: Flickan som lekte med Elden hemma hos Jacob med konstigt fölk.
Tisdag: Folkuniversitetet, köpa present & tvätta.
Onsdag: Träffa syrran över en promenad.
Torsdag: Morfar 77 år. Gabby 20 år. "Nobelmiddag" @ KRP, sen KANSKE utgång.
Fredag: Idolfinal. (HALLÅ, Calle är i final?!?!?!?)
Lördag: Kanske utgång.
Söndag: Jöbbe.

Rolig vecka. Skjut mig aldrig? Men det löser sig nog... Ja.


// StinaBerit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!