Nattblogg.

Jaha, då var vi här igen. Snusen, ramlösan och Melissa Horn's fantastiska toner och texter håller mig sällskap en sleten natt som denna. Samtidigt kan jag inte låta bli att unna mig en fundering eller två... Funderingar såsom vart i helvete Folkuniversitetet ligger eller varför jag blir blakk på 3 dagar efter pengarna ramlat in på kontot...

Jag blir trött på mig själv ibland. Alltid kommer jag på saker i sista minuten, vad som ska sägas och vad som ska göras. Som att hitta folkuniversitetet som sagt.. ärligt talat.. tacka vet jag google.

Men - ska försöka bli bättre efter nyår. Fast det tvivlar jag starkt på, eftersom jag är samma tragiska människa varje år, om inte ett par kilo tyngre. Fast inte grinar jag över det. Linn Möller tycker iaf inte att jag är sämre för det. Hon skrattar bara högt och peppar mig genom att ta tag i min buk och säga "StinaBerit.. glöm aldrig: ju fetare du blir, desto mer att älska". Det har hon ju iofs väldigt rätt i.. eller?! Nej fan.. skoja bara. Ska bli slank som en midsommarstång en vacker dag. Vänta ni bara. Sen kommer alla som dumpat mig för en asiat vilja ha tillbaka mig. Fast det kommer ni inte få. Aldrig någonsin. Pwned!

Aja.. drömma går ju.

Annars ska jag upp om 4 timmar. Kommer dö när jag väl hittat folkuniversitetet. Inte för att jag kommer sakna syrebrist efter letandet, utan sömnbrist. Föreläsningen håller på i två timmar. Då är jag klar 11.00. Pricken över i:et med detta är att jag har tvättid 12.00. Life's a bitch. Men jag ska vara en liten irriterande optimist - Jag får saker & ting gjorda!

Nej. Nu får jag fan ta & lägga mig... ska nog läsa lite ur den sista boken av Twilight-serien. Väntar på att den där jävla dret-Edward ska bita sin fruga så hon också kan bli en förbannad vampyr nångång.. Men Edward är ju så jävla gay och vill inte skada henne.. shit. Tönt. Riktiga män tar för sig, å hör sen.

Godnatt, era jävla rövhattar. I'm OFF!

// StinaBerit.


"Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig.
Och jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig.
O jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig.
O jag kan inte skilja på om jag vill skada dig,
men du om någon borde förstå att man inte gör såhär emot mig."

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Jag vill ha dig nu

som jag hade dig förut

jag vill ha dig nu

som jag hade dig förut



Jag vet att det är svårt över telefon

men när jag har dig nära

vill du därifrån

jag vet att du har tänkt

men berätta hur du mår



Jag försöker träffa andra

men det är inte så lätt

jag har försökt att tänka bort dig

på alla sätt

det är dags att lägga på

men att stanna känns så rätt

2009-12-10 | 00:00:54




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!