Natt-update.

Haaallå.

Hade en riktigt mysig kväll hemma hos Viktoria B med alla från Camp Mallorca. Det bjöds på knäck, lussebullar, pepparkakor, skumtomtar och hemmagjorda chokladbitar! Alla drack glögg utom jag & Gabby.. vi höll oss till julmusten! Är inte så förtjust i glögg.. speciellt inte med alkohol i. Skaré drickas glögg så skaré tamejfan va alkoholfritt. Ohja!

Diskuterades även flitigt om hur det kommer bli på nyår. Ingen av oss 24 personer vet vart vi ska va än, men de skulle höra runt lite vart deras päron skulle ta vägen. Tur att de flesta inom denna umgängeskrets bor i hus, för i lägenhet kan en ju fan inte va. Trångt, lyhört och.. aa. Trångt helt enkelt!

Drog hem runt 22. Gabby tog följe halva vägen. Traskade hem till brorsan för att hämta mina game cards som han har tagit med från jobbet. Snälla gosiga underbara storebror. The man, the myth, the legend! Puss pårä.

I helgen skall StinaBerit:

FREDAG
Imorgon (eller idag, eftersom klockan är över midnatt) ska jag dra hem till Lenn Möller. Där ska jag, Gabby & Lenn ha en myskväll. Vi ska nämligen se på Aladdin och kanske Skönheten & Odjuret. Va så längesen man såg på disneyfilm.. är råsugen. Barnsligt gött! Ingen utgång med andra ord.

LÖRDAG
Ska jobba på salongen och så kanske jag eventuellt drar upp till KRP ännu en gång för att ta hand om valparna. :) Ska även leverera en jäkla massa tidningspapper.. 5 veckor gamla hundvalpar är ju inte direkt rumsrena om en säger! Ingen utgång idag heller. VIT HELG FTW!

SÖNDAG
Min kusin fyllde 19 år 17/12, så det blir kalas på Rud! Ska bli kul & träffa hela släkten. Har förövrigt inte varit på Långtäppan sen vi flyttade därifrån! Kommer jag sakna den gamla lägenheten när jag väl tittar förbi? Möjligt. Men ack så skönt att bo inne i stan!

Blir nog en bra helg! Behöver ännu en vit helg för jag har verkligen inte råd att gå ut. Måste handla julklappar för dom sista pengarna och betala en räkning. Fast helt ärligt så äre jävligt gött med vit helg också.. visst hade jag astråkigt förra helgen men vafan. Det blir va en gör det till! Är sysselsatt hela helgen denna gång så det löser sig.

Nu ska jag se på film & sova. Är skittrött.

// StinaBerit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!