Julafton 2009.

God jul, för i helvete.

Ja, igår var det ju julafton. Det var en mysig dag med hela mammas släkt. Eller ja, nästan... morfar gick ju efter bara någon timme. Han skulle hälsa på sin nya "vän". Det tycker jag var lite dåligt av honom när julen är en högtid för familjen.. Menmen.

Det åts en massa mat, drack en massa julmust osv. De äldre herrarna höll sig till whisky och öl. Det slutade som det slutade, och det är ingenting jag tänker ta upp här i bloggen..

Damerna spelade TP. Jag vann, eftersom jag var den enda som hade barnfrågorna. Men det var inte lätta frågor, må jag säga. Jag fick t.om fråga efter hjälp!

Men annars var det en jättebra jul! Jag är jättenöjd med julklapparna, men mest nöjd med sällskapet. Jag älskar när mammas släkt är samlade tillsammans, för alla är så jävla roliga! Och min systerdotter Ellen var med också, hon fick vila lite i min famn och leka med mormor. Ellen fick också mest julklappar av alla. Men det är inte så konstigt, eftersom hon är så olagligt söt och har varit så snäll under sina 3 månader i livet. ;)

Själv fick jag Michael Jackson-tavlan från Gallerix som jag önskade mig! Och även Calle Kristianssons skiva. Är supernöjd. Sen fick jag Andreas Carlsson's bok "Live to win". Den hade jag inte önskat mig, men jag har alltid velat läsa den. Så den var en dold önskning, skulle man kunna säga. Och så fick jag även en parfym! Bruno Banani Magic Woman. Luktar gudinna av den, så med denna parfym kommer karlarna stå i kö. Fast det gör dom ju redan... och så fick jag ansiktskräm också! Och 100:- av morfar.

Idag blir det lugnt. Är jävligt trött efter julafton.. men imorgon, annandag jul, blir det utgång. Nöjesfabriken deluxe. Har fan inte varit ute sen den 10 december.. så det är inte omöjligt att jag kör All In imorrn.

Härrå!


Världen sötaste bebis!


Lotta, Kicki och Fia! :)


Syskon!


Julmat.


Även Baresi ville ha julklappar. :)


Efterlängtad till 1000 :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!