Jajjeeeebrajje.

GAH!!!!!!

Jag är uppe innan 12, framsteg. Det är nyttigt!

Egentligen har jag inte tid att sitta här och blogga, men eftersom jag är äckligt snabb på att skriva så gör det faktiskt ingenting. Det är också nyttigt.

Ska som sagt på möte på Arbetsförmedlingen. Sen ska jag dricka kaffe som fan med Frida & Lollo. Det är sånt polare gör, förstår ni. Fast vi säger aldrig något. Vi bara sitter och stirrar...

AAAAJAAA så att ehh... hittade en låt som jag förträngt sen tidiga högstadet. TVÅ låtar t.om, fast med samma band. Finch - What it is to burn / Letters to You. Alltså herre?!?!?!!?!??!?!?! Det är sånthär man absolut inte får glömma. Så jag måste passa på att tacka mig själv och spotify för att denna låt finns. Det är ju min förtjänst.

Skitsamma. Nu blire till att bli snygg!

// StinaBerit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!