Jahaja.

Brorsan skrev inatt 02.30 på msn och frågade om jag ville komma över för att glo lite på How I Met Your Mother och snacka lite skit samt sova över. Varför inte. Så jag drog när päronen kom hem efter en utekväll. Alla var fulla, utom jag.

Men iaf, sagt och gjort. Kollade på serier, YouTube och andra konstigheter hemma hos brorsan.. har nog aldrig skrattat så mycket år ett videoklipp som hans polare lagt upp på han @ Youtube. Hur i helvete kunde jag ha så tur genom att få en sån störd storebror? LYCKA!

Idag har jag jobbat, också. Det var gött. Nej, för det var det inte... men jag var iaf inte bakis för en gång skull. Brukar ju vara det varje jävla söndag.. framsteg. Får fan köra på fler nyktra helger. Det var ju inte så dumt alls, det!

// StinaBerit.


Kära, kära storebror...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cecilia

Haha, ehm... Heter din bror Robin...? För isf jobbar vi nog ihop om jag inte är helt blind och blandar ihop fejjs. ;P De pratade om någon youtube-vidoe på jobbet, så var ju najjs att äntligen få se den. ;P

Hittade hit via din kommentar hos Egoina, så kul slump. ;P

2009-12-15 | 12:22:18
http://xilona.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!