Jag mår som en kung.

Då var vi här igen... bara det att denna gången sitter jag inte och är deprimerad. Och det tycker jag är jävligt gött. Jag bytte ut Melissa Horn mot Eric Cartman (tjockisen i South Park) på spotify, köpte mig en ny snusdosa istället för att grina över att den andra var slut, gick ut & träffa polare som genast fick mig på bättre humör, och till sist, för att avrunda denna måndag, så har jag hjälpt chefen i min WoW-guild med att lvla till 20 och köpt han en bock som han gladeligen kan rida på bäst han vill. Det kallar jag unikt.

Känns gött att Lenn Möller och andra viktiga personer i mitt liv börjar förstå varför jag måste spela detta spel som aldrig har ett slut. De vet att jag tjänar pengar på detta. Sen dom som inte fattar det och kallar mig tönt, lat och idiot som spelar detta vill jag bara slå ihjäl, stoppa ner i en plastkasse, dränka dom i älven, kasta dom ända bort till Thailand vid en röten barbeque (stavning?)-stånd för att sedan bli grillade och ätas upp av ett jävla monsterfetto. Så vill jag göra. Sen om ni äckliga as inte vill utsätta er över detta är inte mitt problem. Sluta kalla mig tönt för att jag gör något bra av det hela. Ni är ju bara avundsjuka för att ni inte är lika engagerade och duktiga som mig helt enkelt. Ja, så måste det ju va...

Hela helgen var iaf piss, ärligt talat. Har aldrig haft så tråkigt, aldrig känt mig så menlös och aldrig riktigt varit så förvirrad i hela mitt liv tror jag. Men som vanligt så löser det sig. Det gör det alltid. Så istället för att sitta och vara deppig och röten så har jag gjort en s.k lista på vad jag är bra på.

1. Jag kan spela gitarr. Jag är det nya Tenacious D, fast solo.
2. Jag kan få folk att skratta, och sånt är ju viktigt. Så dom inte tror att jag inte har nån humor. Humorlös?
3. Jag kan snacka ihjäl vem fan som helst. Yeah I can...
4. Jag kan laga finmiddag. Vem fan säger nej till ett paket nudlar med lite ketchup vid sidan om?!
5. Jag är en jävel på att städa.
6. Jag klarar mig själv även om jag intalar mig själv att jag inte gör det.
7. Jag blir aldrig elak när jag dricker. Snarare gosig och jävligt ful i mun (på ett trevligt sätt! och ja, det går.)
8. Jag är kang på att söka jobb, mindre bra på att få ett.
9. Jag kan skriva skitsnabbt på tangentbordet. Det är en råviktig egenskap.
10. Jag är svullen, och det innehåller en massa bra saker. Slipper krock-kudde, kan sova på golv, det gör inte ont att ligga på mig, jag ramlar mjukt och jag får i mig mer alkohol utan att bli aprak. Fetis for life. ..V. q(o_o)p.V..
11. Jag kan skriva ett pingisbord på tangenten. ---> Q ____|____.Q

Aa. Bara bra grejer liksom. Sen finns det säkert massa dåliga saker om mig, men de är ju betydligt mindre än min StinaBeritÄrHeltFantastisk-listan.

Nu ska jag och chefen köra en till instans. Vi ses!

// StinaBerit.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!