Helt slut.

Märker hur bra det är att kommentera i de s.k "större" bloggarna. Speciellt om man skriver något som tjejer egentligen inte får säga eftersom de ska va så prydliga. Fick iaf 50 extra unika läsare idag. Cleant. Hoppas ni aldrig mer hittar hit igen.

Är jävligt trött nu... har klarat ca 10 achievements idag och det tog sin tid. Imorgon blir det dåligt med WoW:ande eftersom jag ska till KRP och hälsa på Zarah med familj + 9 hundvalpar. Hon behöver hjälp med att ta hand om dom, så då är jag världens bästaste kompis som hjälper till med detta. Kommer antagligen krama ihjäl dom allihop med det är ju som jag bruka säga... shit happens.

Nu ska jag kolla på Ensam Hemma 1 och kanske 2an.. beror på om jag somnat eller inte.

Tjipptjipp!

// StinaBerit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!